Värpinge IF
Ser och ger möjligheterna
Att vara förälder i VIF!

Att vara förälder i Värpinge IF är en resa.

Först och främst bidrar du med grundläggande trygghet med ditt barn. Det är du som dem kommer att gå till ifall något är fel, även om något är bra! Och då är det du som bidrar med support. Att vara förälder i Värpinge IF skiljer sig från att vara förälder i många andra klubbar. Värpinge är inte bara en klubb, det är en stor gemenskap som du går in i. Alla som hjälper alla, ett öga för ett öga så att säga. Även de minsta lilla sakerna du gör kan betyda mycket. Att vara på plats för en match och heja på kan inte bara ha en effekt för ditt barn utan för hela laget. Att köpa en nygrillad varmkorv i halvlek av en match hjälper föreningen. Du kan även vara volontär för evenemang och hjälpa på ett stort sätt så sätt!

Vad du än gör har du en viktig roll att spela. Helt upp till dig hur mycket du involverar dig, men varje liten sak betyder något :)

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER