Värpinge IF
Ser och ger möjligheterna
Att vara ledare i VIF!

Att vara ledare i Värpinge IF kräver något speciellt av en individ. Det kräver hjärta. Vad menar jag med det?

Jo, att det krävs en viss sorts eldsjäl. Någon som brinner för att lära ut, för att organisera och ta tid ur sin dag för att kunna göra dessa saker. Någon med ledarskap som kan styra en grupp eller ett helt lag av spelare! Någon med kunskap att dela med sig till sin grupp och kommunikationsförmågan att kunna göra så. Det krävs tid inte bara på Fågelvallen utan hemma, att kunna planera och se framför sig vad gruppen ska göra dagen häröver.

Belöningen för allt detta arbete kan du se själv i din grupps utveckling både som individer men också som ett lag. Hur deras teknik förbättras och hur du har hjälpt med detta.

Det krävs mycket. Det är ett stort arbete. Men ett otroligt belönande arbete som bidrar till Värpinges framväxt som en av Lunds största idrottsföreningar. Är du redo?

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER