Värpinge IF
Ser och ger möjligheterna
Organisation

Vår organisationsmodell har aldrig varit verkligen detsamma. Med flera nya additioner såsom sociala medier-hanterare, sportchef m.m så växer vår förening dagligen känns det som. Vi tar den klassiska organisationspyramiden här för att förmedla just hur vi är uppbyggda!

KANSLIET:

LEDARE:

Ledarna är en av pelarna i att vi fungerar som en förening. Med flera ideellt arbetande lagledare runtom oss bygger vi morgondagen av skånsk fotboll, kanske även svensk fotboll i sin helhet! Utan ledarna hade vi inte varit den organisationen vi är idag och de är en otroligt viktig del av Värpinge IF.

MEDLEMMAR:

Medlemmarna är en av de viktigaste pelarna! Utan de som väljer att träna med oss och vara aktiv i Värpinge IF hade vi inte varit någonting. Medlemmar omfattar alla som tränar i våra lag och är en del av vår organisationsmodell i att det är gratis att vara med, men ju fler vi är, desto mer intresse bygger vi upp och desto mer "hype" bygger vi upp i fotbollsskåne! :)

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER